paus,..

jo de blidde lite pauser.. de är så mycket just nu,,, både som jag kan dela med mig av och sånt jag känner att jag inte kan dela med mig av...

tidigare i veckan så startade skolan och älskade T4 på ssk utbildningen. känns otroligt att de snart är över,, fast de är ändå länge kvar.,. känns så där, de gör de alltid, men ja vet att de går över bara man kommer över det :)

i torsdags så hämtade ja med hjälp av grannen min nya röd vinbärsbuske i norrfjärden, den är typ 2x2 m så min stackars bil ser hemsk ut., har fått frisera den en hel del :/ men shit vad goda bär dem hade.. å tur är det.. för att ensam konka och gräva ner den va inte kul,..

i fredags så drog ja å mamma till Luleå och shoppade på storheden. köpte arbetsbyxor och så kikade vi på tv och kyl/frys åt mamma. hon får nycklarna till nya huset på fredag :)

i lördags så kom mamma förbi och så byggde vi om hela sommarhagen. de är ett pissigt jobb och tar ca 3 h för 2 stycken.. tackar min fantastiska sambo för fyrhjulingingen, den gör verkligen skillnad i mitt gårdsarbete :) lite data jobb och så rullade jag och röda faran på jobb i stan :)

idag så kom mamma och hämtade mig å kråkan och så drog vi till stugan, hämtade upp "lille" bror på vägen.. vi har vintrat i stugan och hann plocka ca 2 l lingon, så imorgon ska de kokas sylt :) älskar verkligen att vara i stugan, de är nått speciellt.. en oslagbar känsla <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0