idag kom den!!

ja idag kom vårat senaste inköp som sambos :) längtar som rackarns tills ja får ta den i bruk, å den kommer nog att underlätta min vardag väldigt mycket....

idag har jag fått assistans av min kära mor att kapa ved.. snart är vi klara,, vi har nog kapat ihop 4 kubik av de vi hittat på gården,, å de är en massa kvar :/ men de blir riktigt fint.. hästarna fick vila idag då de blir dressyr med alla tre imorgon :)

täcken på då de är så dåligt väder, men dom får gott sova ute för snart är de vinter å då blir de å tillbringa betydligt många fler timmar inne så dom behöver både ljuset och friska luften :)



här är vrålåket :) en Goes 520 med winch, plog och släp så nu har ja allt jag behöver för mina upptåg :) tack älskling <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0