helg - skola - regn

ja usch!! lördagen tillbringade jag i Luleå närmare bestämt på Öbacka gård där vi tillsammans med två andra klubbar arrangerade lokal dressyrtävling för häst och ponny. fantastiska ekipage som presterade fantastiska resultat trots vädret,,

vi hade även div 2 omgång 2 där två deltog, vårat "norrbotten alliansen" och LRK, och våra tjejer red strålande trots spöregn och vann denna omgång! stolt som en tupp satt jag med blåläppar och skrev in resultaten i datorn :/

hem och så jobbade jag natt på världens bästa jobb..

söndag så var de häst på schemat på förmiddagen. Wilma och Kajsa ska tävla klubbtävling 25/8 så vi tränar för fullt :) tänk att jag lyckats lära en 7 åring som aldrig suttit på en häst, att rida in och bemästra en 4 årig enstöring shettis!! stolt som en tupp! Greta bus fick gå på lina å tur va de för hon va mest i luften :/

vi får även till åheden och släppte aila lite så här inför jakten.. tog med mig blåbärs hinken och tur va de för va de va sjukt med blåbär!! plockade ihop 5 l på 2 h :)

nu pluggas de för fullt inför tenta på onsdag, less och utan ork kör vi igång T4 påväg mot mål om 1,5 år ;)

Goa ordförande Dixie trotsade vädret på bästa sätt :)


ny outfit av sambon så nu är ja med redo för jakten 2013
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0